Informační hlasová schránka - rozšíření služeb klientům

ŠPINDLERŮV MLÝN. Turistické informační centrum ve Špindlerově Mlýně je pro provozovatele telefonní informační linky která umožňuje získávat informace o Špindlerově Mlýně 24 hodin denně pomocí tlačítkového telefonu s tónovou volbou.
Hlasová schránka obsahuje jednak základní informace dlouhodobějšího charakteru o historii Špindlerova Mlýna, poloze a dopravní dostupnosti, možnostech kulturních i společenských aktivit, dále pak aktuální informace (dle potřeby denně obměňované), o počasí, provozu lyžařských zařízení, stavu sjezdovek, obsazenosti parkovišť a dopravní situaci na místních komunikacích.
Hlasová schránka je členěna do struktury "stromu”, kde je v úvodu nabídnuta volba jazyka (ČJ, NJ, AJ), následně pak tematické okruhy informací:
  • Aktuální informace,
  • Obecné informace a historie města,
  • Zimní, letní aktivity,
  • Služby a zábava.
  • Ubytování ve Špindlerově Mlýně s možností (je-li voláno z faxového přístroje) získat faxový přehled ubytovacích zařízení: hotelů, penzionů, ubytování v soukromí i turistických ubytovnách, autokempů včetně kontaktů.
Zřízení informační hlasové schránky je kvalitativním i kvantitativním rozšířením služeb, které přináší výhody klientům turistických informačních center - dostupnost služby 24 hodin denně i pro více telefonních účastníků, možnost efektivního získávání informací včetně faxového seznamu ubytovacích zařízení - tak provozovateli - snížení zátěže pracovníků turistického informačního střediska při rutinním zodpovídání telefonických dotazů. Zbývá více prostoru pro práci s klienty v přímém styku. Sníží se náklady i pracovního času na rozesílání "ubytovacích katalogů”.
Součástí služby pro provozovatele je výkaz o provozu linky, který poskytne dokonalý přehled, o které informace byl největší zájem a mnoho dalších statistik včetně časových.
Na základě těchto údajů je možno operativně modifikovat strukturu poskytovaných informací dle zájmu klientů.
Zřízení infolinky předcházela důkladná příprava spočívající ve zpracování podkladů pro jednotlivé okruhy informací včetně jejich logického členění pro namluvení profesionálními "spákry” (v cizojazyčných verzích rodilými mluvčími) a zejména v široké propagaci této nové služby, což je déletrvající úkol.
Dosavadní provoz informační hlasové schránky lze na základě zpětné vazby (výkazů o provozu) hodnotit jednoznačně pozitivně. Zájem o tuto službu má vzestupnou tendenci. Nejpožadovanějšími jsou aktuální informace ve všech jazykových verzích. Zaujala-li vás tato možnost získávání informací, vytočte telefonní číslo
Po poslechu informací o Špindlerově Mlýně bychom uvítali vaše postřehy a připomínky, které bychom využili k dalšímu zkvalitňování našich služeb.

Ota Černý

Poznámka:Vyzkoušela jsem si na uvedené číslo zavolat. Informace byla perfektní. Momentálně bylo tři pod nulou, zataženo, na hřebenech 210 cm sněhu, ve městě 130 cm, vleky v provozu atd. Mně osobně takovýto druh informace plně vyhovoval.